۱۳۹۵ تیر ۱۱, جمعه

قوانین مهم سئو سایت در اکسپرت سئو

قوانین مهم در سئو سایت در اکسپرت سئو را بخوانید

امروز با تیم متخصص سئو حرفه ای اکسپرت سئو در خدمت شما هستیم با سری آموزش های سئو مقدماتی تا پیشرفته. خب در این مقاله آموزش سئو سایت میخواهیم در مورد تعدادی از قوانین مهم در سئو سایت و بهینه سازی با هم صحبت کنیم.

در سال های اخیر به دلیل تغییراتی که در الگوریتم های گوگل به وجود آمده است حتما شنیده اید که قوانین مهم گوگل و قوانین سئو سایت نیز تغییراتی داشته است و اگر جزو وبمستر های قدیمی باشید حتما با چنین تغییراتی برخورد داشته اید.

این تغییرات گسترده ای که در الگوریتم گوگل رخ داده است باعث شده است تا مدیران وب سایت ها درگیر این مسئله شوند که باید در چه قسمتی بیشتر فعالیت کنند و چه بخش هایی را کلا نادیده بگیرند. برای پاسخ به این سوالات چند قانون مهم سئو سایت را با هم بررسی میکنیم.

قوانین مهم سئو سایت در اکسپرت سئو

قانون اول سئو سایت و بهینه سازی

به اشتراک گذاشتن سایت در شبکه های اجتماعی یکی از عوامل مهم در سئو و بهینه سازی سایت میباشد. تاثیر شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک , گوگل پلاس و سایر شبکه ها هم چنان در حال رشد میباشد.

دلایلی را که میتواند یک پست به دست افراد مختلف جامعه منتشر شود و باعث جذب آنها شود را بیابید. دقت نمایید که حتی هر تولید محتوایی که برای سایت شما مناسب باشد برای همه قشر افراد قرار نیست مناسب باشد ! پس علاقه و بیشتر از آن نیاز افراد را برای تولید محتوای سایت و اشتراک گذاری پست ها بسنجید.

همیشه سعی در تولید محتوای جدید داشته باشید. و همیشه سعی کنید قبل از اینکه محتوای جدیدی را تولید نمایید به سوالاتی از قبیل اینکه بهترین عنوان چه میتواند باشد و یا افراد حرفه ای این مطلب را تایید خواهند کرد یا نه و … توجه کنید.

اینکه برایتان سخت باشد یا نباشد این کار وظیفه شما برای سئو و بهینه سازی با کیفیت سایت تان خواهد بود و باید و  باید این کار را جزو اولویت های فعالیت برای سایت تان قرار دهید. و باید برای این کار وقت بگذارید.

قانون دوم سئو و بهینه سازی داشتن وب سایتی معتبر در زمینه فعالیت تان است

اینکه وب سایتی معتبر باشد به چند اصل برمیگردد. یکی داشتن دامنه معتبر و قدیمی است. باید بدانید که اگر وب سایت شما هم زمان با وب سایت دیگری در یک زمینه شروع به فعالیت میکند داشتن یک دامنه معتبر و با قدمت بالاتر میتواند به سئو سایت و جذب مخاطب سایت تان کمک زیادی کند.

داشتن محتوای حرفه ای یکی دیگر از اصول جذب مخاطب و داشتن سئو و بهینه سازی خوب و بالا میباشد. باید محتوایی در سایت تان داشته باشید که قدرت آن بالا باشد و ارزش اشتراک گذاری توسط مخاطبین خود را داشته باشد. با این روش باعث جزب مخاطب و به قول گوگل عزیز مشتریان ثابت خواهید شد.

مواردی هست که میتوان از آن به عنوان روش هایی برای داشتن وب سایت معتبر استفاده کرد.

باید حواس تان به نکات معلوم و مشخص باشد.راضی نگه داشتن موتور های جست و جو کاری بسیار سخت مخصوصا در کلمات کلیدی خاص میباشد. باید نکات مربوط به گوگل را به خوبی مطالعه و به آن ها عمل کنید تا بتوانید رتبه خوبی در بین سایر رقبا داشته باشید.

قوانین مهم سئو سایت در اکسپرت سئو

محتوای تولید شده شما باید براساس برنامه ریزی دقیق و مشخصی باشد. تولید محتوای به روز و معتبر برای گوگل بسیار حایز اهمیت میباشد. محتوای تولید شده و به روز شما به طور مرتب برای گوگل ارسال شده و گوگل را متوجه میسازد که وب سایت شما به طور مرتب و منظم در حال بروز رسانی میباشد.

سایت خود را همیشه به روز نگه دارید و از رقابت خسته نشوید. در هر عرصه ای باید همواره با رقبا به رقابت بپردازید تا بتوانید حرفی برای مشتریان خود برای گفتن داشته باشید. در هر کاری از رقبا پیشی بگیرید و سعی کنید برنده میدان باشید.

خب این مقاله از سری مقاله های آموزش سئو سایت اکسپرت سئو نیز به پایان رسید. امیدواریم که برای شما مفید بوده باشد

با اکسپرت سئو همراه باشید 🙂

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر