۱۳۹۵ مهر ۴, یکشنبه

بهترین راهکارهای برای ثبت آگهی و تبلیغات رایگان مفید و پربازده

بهترین راهکارهای برای ثبت آگهی و تبلیغات رایگان مفید و پربازده در این بخش ارائه شده است. برای مشاهده بهترین راهکارهای برای ثبت آگهی و تبلیغات رایگان مفید و پربازده ادامه این مطلب را بخوانید. اگر می خواهید آگهی رایگان خوب و موثری ثبت نمائید، در مرحله اول تلاش کنید تبلیغات خودتان را در یک سایت پربازدید آگهی رایگان و تبلیغات اینترنتی رایگان درج نمائید. وب سایت سودایران گزینه خوبی برای ثبت آگهی و تبلیغات شما است. با درج تبلیغات در سودایران به دلیل بازدید بالایی که دارد، اگهی شما در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار می گیرد. سایت سودایران از نظر گوگل هم بهینه است. با ثبت تبلیغات در این سایت، آگهی شما پس از چند ساعت در نتایج جستجوی گوگل نمایش داده خواهد شد.

برای درج تبلیغات در سایت (سودایران) به صورت زیر عمل کنید.

1- در بالای صفحه اصلی سایت بر روی عبارت "ثبت آگهی رایگان" کلیک نمائید.

2- در صفحه جدیدی که باز می شود، در بخش ثبت نام عضو جدید فرم را تکمیل نموده و بر روی ثبت شود کلیک کنید.

3- در مرحله بعد در همان صفحه نام کاربری و کلمه عبور را که حین ثبت نام خودتان انتخاب کرده بودید در سمت راست صفحه وارد نموده و بر روی "ورود" کلیک کنید.

4- با کلیک بر روی "ورود" در مرحله قبل وارد کنترل پنل می شوید. حال در کنترل پنل بر روی عبارت "درج آگهی جدید" کلیک نمائید.

پس از انتخاب سایت پربازدید تبلیغات رایگان، در مرحله بعد باید عنوان مناسب و خوبی برای آگهی هایتان انتخاب نمائید. عنوان آگهی باید جذاب  و گیرا باشد. نکته دیگر در رابطه با متن اگهی است. متن آگهی خودتان را هم کامل بنویسید. متن اگهی هر چه کاملتر باشد، بهتر است. برای اگهی و تبلیغات خودتان عکس و تصویرهای خوبی انتخاب نمائید. در مرحله بعد کلمات کلیدی هستند که به ایندکس شدن سریعتر شما توسط گوگل کمک می کنند. برای تبلیغات خودتان کلمات کلیدی خوبی انتخاب نمائید.


برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینکهای زیر کلیک کنید.



چگونه آگهی رایگان خوب و موثری ثبت کنیم؟










هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر