۱۳۹۸ شهریور ۲۷, چهارشنبه

بهترین برندهای پیانوی دیجیتال کدامند؟

بهترین برندهای پیانوی دیجیتال کدامند؟

موارد متعددی هستند که باید هنگام یافتن بهترین برند پیانوی دیجتال در بازار به آن‌ها دقت کنیم. بدون تردید برای ساخت یک پیانوی با کیفیت، سازنده باید بتواند حس ناب نواختن پیانوی آکوستیک را بازتولید نماید.
اگر شما به طور جدی نوازنده پیانو هستید هرگز نباید به سراغ پیانو با دکمه‌های پلاستیکی بی کیفیت و ارزان بروید. حتی بد نیست اگر به عنوان یک ساز برقی سعی کنید با یک کیبورد، پیانو بنوازید هر چند می‌تواند کار دشواری باشد.
استفاده از پیانوی دیجیتالی با دکمه‌های سبک برای بچه‌های کوچک که خواهان فراگیری هستند بسیار مهم است. افراد مبتدی که از دکمه‌های پلاستیکی استفاده کرده‌اند هنگام استفاده از پیانوی آکوستیک با چالش قدرت و چابکی انگشتان رو به رو خواهند شد.
در ادامه شما را با برخی از بهترین پیانوهای دیجیتال جهان آشنا می‌نماییم.

صدا و هزینه
صداهای برخواسته از پیانوی دیجیتال مانند قلب و روح دستگاه می‌باشند. صداهایی که تولید می‌کنید میتواند باعث پیروزی یا شکست یک اجرا شوند. تولید صداهای واقعی توسط پیانوی دیجیتال می‌تواند مشوق و محرک بسیار خوبی برای تمرین هر چه بیشتر شما باشد. شرکت‌های مختلف از متدهای متفاوتی برای برای تولید سمپل استفاده می‌کنند که می‌تواند تفاوت‌های عمده‌ای در صدای پیانو ایجاد نماید.
حس و صدای پیانوی دیجیتال ارتباط مستقیمی با مبلغ پرداختی برای آن و قیمت آن پیانو دارد. البته ممکن است پیانویی 600 دلاری پیدا کنید که صدای تولیدی آن مشابه نمونه هزاران دلاری باشد.
هر شرکت مایل است به جنبه‌ای خاص نسبت به سایر جنبه‌ها در پیانوی دیجیتال خود بپردازد. به همین دلیل مثلا اگر شرکتی در زمینه تولید آوا و صدا بسیار مشهور است لزوما دارای صفحه کلید کارا و قدرتمند نیست.
برای یافتن اینکه بهترین پیانوی دیجیتال جهان توسط چه شرکتی ساخته می‌شود باید لیستی بلند بالا از برندهای مشهور تهیه نماییم.

آموزش انتخاب و خرید بهترین مارک و برند پیانو دیجیتال در ایران

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر